Оплата в інтернет-магазині MebelOffice
Придбати офісні меблі в нашому інтернет магазині можуть, як фізичні, так і юридичні особи.
Оплачуючи замовлення Покупець підтверджує, що ознайомлений з усіма властивостями, технічними характеристиками та інформацією про ТОВАР в усній та письмовій формі, а також погоджується з Договором публічної оферти .
Найменування, колір, габаритні розміри, загальна кількість і ціна Товару буде відправлена Покупцю на електронну адресу вказану при оформленні замовлення.
Оплатити замовлення в нашому магазині Ви можете, вибравши найбільш зручний спосіб.
За необхідністю ми готові укласти договір поставки товару.
Отримати зразок договору Ви можете зробивши запит по електронній пошті.
Способи оплати
Нижче представлені всі можливі способи оплати замовлення.
При оформленні замовлення Вам будуть запропоновані всі дієві методи оплати. Ви завжди можете змінити спосіб оплати навіть для оформленого замовлення, на будь-який зручний для Вас.
Для цього Вам необхідно зв'язатися з нами за телефонами вказаними на сайті, повідомити номер замовлення, а також при необхідності змінити реквізити або ПІБ платника.
Безготівковий розрахунок з ПДВ
Оплата здійснюється з розрахункового рахунку підприємства платника в безготівковому порядку шляхом перерахування грошових коштів платіжним дорученням на розрахунковий рахунок одержувача.
Для оплати, на електронну адресу вказану при оформленні замовлення буде відправлений рахунок фактура з урахуванням ПДВ.
Для правильного оформлення бухгалтерських документів, прохання вислати Свідоцтво реєстрації підприємства та Свідоцтво платника ПДВ на електронну адресу info@mebeloffice.com.ua.
Безготівковий розрахунок з ПДВ доступний для Юридичних осіб та Фізичних осіб підприємців (ФОП).
Оплата за безготівковим розрахунком з ПДВ здійснюватися в національній валюті України або доларах США за курсом Національного банку України на день оплати.
Документ: банківська виписка підприємства платника.
Безготівковий розрахунок без ПДВ
Оплата здійснюється з розрахункового рахунку підприємства платника в безготівковому порядку шляхом перерахування грошових коштів платіжним дорученням на розрахунковий рахунок одержувача.
Для оплати, на електронну адресу вказану при оформленні замовлення буде відправлений рахунок фактура без ПДВ.
Для правильного оформлення бухгалтерських документів, прохання вислати Свідоцтво реєстрації підприємства на електронну адресу info@mebeloffice.com.ua.
Безготівковий розрахунок без ПДВ доступний для Юридичних осіб та Фізичних осіб підприємців (ФОП).
Оплата за безготівковим розрахунком без ПДВ проводитися тільки в національній валюті України.
Документ: банківська виписка підприємства платника.
Готівковий розрахунок
Оплата готівкою здійснюється тільки в нашому офісі, або за місцем поставки за умови доставки нашим транспортом.
При виготовленні меблів на замовлення прохання внести передплату в розмірі 70% в нашому офісі.
Готівковий розрахунок доступний для Фізичних осіб та Фізичних осіб підприємців (ФОП).
Оплата готівкою проводитися тільки в національній валюті України.
Документ: підписаний рахунок факутра, чек, або договір доручення на внесення коштів з ПІБ платника
Онлайн платіж карткою
Оплата проводиться картами Visa/MasterCard через інтернет, на карту Приват банка. Для оплати, на електронну адресу вказану при оформленні замовлення будуть відправлені реквізити. Комісія за платіж стягується відповідно до тарифів Вашого банку.
Для отримання замовлення меблів зі складу, необхідно внести 100% передоплату.
Для виготовлення меблів на замовлення прохання внести передоплату в розмірі 70%.
Онлайн платіж карткою доступний для Фізичних осіб.
Оплата карткою проводитися тільки в національній валюті України.
Документ: банківська виписка з ПІБ платника
Повернення коштів
Розрахунок з покупцем за фактом повернення товару проводиться в повному розмірі виходячи з вартості на момент його покупки, за вирахуванням витрат пов'язаних з доставкою товару Покупцеві. Повернення грошових коштів здійснюється тим же способом, яким скористався замовник при оплаті замовлення.
Для юридичних осіб
Для повернення грошових коштів сплачених юридичною особою за безготівковим розрахунком необхідно повідомити номер і дату рахунку, а також вислати поштою оригінал листа з проханням про повернення коштів. Для більш швидкої обробки рекомендуємо вислати скановану копію листа на електронну адресу info@mebeloffice.com.ua.
Документи: Зразок листа для юридичної особи на повернення коштів
Для фізичних осіб
Для повернення грошових коштів сплачених фізичною особою, готівкою або карткою, Вам необхідному вислати на електронну адресу info@mebeloffice.com.ua заяву про повернення коштів, а також надати документи про оплату: скановану копію або фото квитанції про оплату, банківську виписку або будь-яке підтвердження того, що платник саме Ви.
Документи: Заява фізичної особи на повернення коштів
Строки повернення коштів
Відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів" (стаття 9, частина 3): При розірванні договору купівлі-продажу розрахунки із споживачем проводяться виходячи з вартості товару на час його купівлі. Гроші, сплачені за товар, повертаються споживачеві у день розірвання договору, а в разі неможливості повернути гроші у день розірвання договору - в інший строк за домовленістю сторін, але не пізніше ніж протягом 7 днів.
Пошукові мітки: способи оплати, безготівковий розрахунок, готівкою, оплата на карту ПДВ